• Cont nou
  • Autentificare
  • Produse favorite (0)
  • Retur produse
  • 0 produse
Nu aveţi nici un produs în coșul de cumpărături.
0

KitchenShop Club

Clubul pasionatilor de gatit

Ia-ti acum, gratuit, cardul de membru KitchenShop si profita de avantaje!

E un fel de ... magie! 3% din valoarea fiecarei achizitii se transforma in puncte de fidelitate, iar acestea devin discount-uri sau gratuitati, la urmatoarele cumparaturi.

*In perioada 15-21.04.2024 primesti 9% valoarea fiecarei achizitii sub forma de puncte de fidelitate. Regulamenul campaniei pote fi citit AICI.

In plus, in fiecare luna beneficiezi de o reducere speciala pentru produsul lunii, valabila doar pentru membri.

Ia-ti cardul si ai acces gratuit la serviciul de rezervare online a produselor! Rezerva pe site produsele dorite si vino in termen de 24 de ore sa le verifici si sa le ridici din magazinul preferat! Afla mai multe detalii AICI.

Poti folosi cardul atat online, pe www.kitchenshop.ro cat si in magazinele noastre.

Urmareste ofertele noastre si aboneaza-te la newsletter.

card fidelitatecard fidelitate
Ai cont pe www.kitchenshop.ro?

Felicitari!

Esti deja posesorul unui card de membru. Iti poti verifica punctele autentificandu-te in contul tau.

Intra in cont

Ai uitat parola? Click aici pentru recuperare.

Cum primesti un card de membru?

Nimic mai simplu!

Creeaza-ti un cont pe www.kitchenshop.ro sau completeaza formularul din magazinele noastre.

Inregistreaza un cont nou

Cardul tau va fi generat automat si il vei putea folosi imediat.

Aboneaza-te la newsletter
PRODUSUL LUNII
produsul lunii


Intrebari Frecvente

Exista diferente intre cardul virtual si cel fizic?

Cardul fizic il puteti obtine doar in magazinele KitchenShop. Cardul virtual va este generat automat atunci cand creati un cont pe www.kitchenshop.ro. Ambele tipuri pot fi folosite atat online, pe www.kitchenshop.ro cat si in magazine.

Cum folosesc cardul virtual in magazinele KitchenShop?

Tot ce aveti de facut este sa mergeti in orice magazin KitchenShop si sa specificati colegilor adresa de email atasata contului dumneavoastra de pe www.kitchenshop.ro.

Cum folosesc cardul fizic pe site-ul www.kitchenshop.ro?

Creati un cont pe site folosind ca nume de utilizator adresa de e-mail pe care ati furnizat-o in magazin, in momentul primirii cardului.

Pot sa transfer punctele acumulate unui alt client?

Nu, punctele nu pot fi transferate unui alt utilizator sau schimbate in bani.

Cum calculez valoarea punctelor in bani?

100 puncte = 1 leu.

Ce valabilitate au punctele pe care le-am acumulat?

Punctele sunt valabile timp de 12 luni de la data acumularii lor. Punctele acumulate si neutilizate mai vechi de 11 luni se vor anula automat de pe orice card de fidelitate KitchenShop.

Pot consuma doar o parte din punctele de fidelitate sau trebuie sa le consum in totalitate?

Punctele acumulate trebuie consumate in totalitate, la o singura achizitie. Daca valoarea achizitiei este mai mica decat valoarea punctelor acumulate, diferenta de puncte va putea fi utilizata la o viitoare achizitie.

Daca fac o achizitie online, mai beneficiez de transport gratuit?

Posesorii cardurilor de fidelitate care fac achizitii online vor beneficia in continuare de transport gratuit al comenzii, daca valoarea acesteia este egala sau mai mare decat limita stabilita in oferta KitchenShop.

Daca vreau sa returnez produsele cumparate, imi primesc inapoi punctele de fidelitate consumate?

In cazul in care doriti sa returnati produse pe care le-ati achitat integral sau partial cu puncte de loialitate, veti primi inapoi, in mod automat, punctele consumate pentru acele produse si, daca este cazul, diferenta in bani.

Daca imi pierd cardul de fidelitate cum pot obtine altul nou?

In cazul in care cardul de fidelitate este pierdut, furat sau distrus, va rugam sa comunicati acest lucru in maxim 24 de ore la telefon 0314.08.88.88 (de luni pana vineri, intre orele 09.00 – 18.00), la adresa de e-mail office@kitchenshop.ro sau in cel mai apropiat magazin KitchenShop (de luni pana duminica, intre orele 10.00 – 22.00) si sa solicitati eliberarea unui nou card. In caz contrar, Participantul isi asuma orice utilizare ilegala a cardului pierdut, inclusiv folosirea punctelor acumulate pana in acel moment.

Pentru eliberarea unui nou card, va trebui sa completati din nou formularul aferent. In maxim 72 ore de la inregistrarea solicitatii, veti primi un e-mail automat de rezolvare a situatiei. In perioada de inlocuire a cardului nu este posibila acordarea beneficiilor asociate cardului (acumulare sau folosire de puncte).

Regulamentul campaniei poate fi citit aici.