• Cont nou
  • Autentificare
  • Produse favorite (0)
  • Retur produse
  • 0 produse
Nu aveţi nici un produs în coșul de cumpărături.
0

Cariere

Bine ai venit!

Aici gasesti cele mai noi oportunitati de angajare in compania KitchenShop - joburile pe care le avem disponibile, precum si ceea ce cautam in cei care sunt interesati sa faca parte din echipa noastra.

Suntem pasionati de ceea ce facem si oferim sansa de dezvoltare profesionala tuturor celor care ne impartasesc viziunea.

Trimite-ne CV-ul si o scrisoare de intentie in care ne mentionezi pozitia pentru care aplici, la adresa recrutare@kitchenshop.ro.

Te asteptam! 

Posturi disponibile

SPECIALIST DOCUMENTARE PRODUSE

Candidatul ideal:

- Cunostinte bune de limba romana, engleza - mediu;

- Cunostinte de baza in suita Office;

- Cunostinte de baza in Adobe Photoshop; cunostinte minime de prelucrare a unei fotografii digitale pentru introducerea pe site (redimensionare, taiere, etc.);

- Abilitati de colectare a informatiilor cu privire la produse din mai multe surse pentru a creea continut nou si de calitate in termen scurt;

- Abilitati si cunostinte tehnice de documentare produse si folosirea de keyword-uri, hyperlink-uri si elemente de navigare in descrierile realizate;

- Atentie mare la detalii, meticulozitate, gandire logica si bine organizata, viteza de tastare, abilitate de invatare si intelegere, seriozitate si responsabilitate;

- Experienta relevanta intr-o pozitie similiara - constituie un avantaj.

Descrierea jobului:

Responsabilitatile unui Specialist documentate produse sunt:

- Introducerea de produse noi in baza de date precum si actualizarea celor existente;

- Furnizarea de informatii de ordin tehnic despre produsele comercializate;

- Editarea informatiilor intr-un mod interesant si atragator (descrierea si fotografiile produsului);

- Verificarea status-ului produselor listate.

Aṣteptăm CV-ul tău la adresa recrutare@kitchenshop.ro .

 

ASISTENT VANZARI-CASIER - BUCURESTI (Megamall, Promenada, Sun Plaza, Veranda, Baneasa) / CONSTANTA / SIBIU / BACAU / BRASOV / TIMIȘOARA

Cerinte:

- Abilitati de prezentare, comunicare si initiativa;

- Pasiune pentru interactiunea cu clientii;

- Abilitati in lucrul cu calculatorul si cu echipamentele specifice: casa de marcat, calculator, imprimanta, POS, etc. - constituie un avantaj;

- Capacitatea de a lucra cu termeni tehnici;

- Posibilitatea de a lucra in sistem ture (inclusiv in weekenduri);

- Minim studii medii finalizate;

- Preferabil, dar nu obligatoriu, minim un an de experienta in vanzari;

Responsabilitati:

- Vei avea rolul de a indruma fiecare client in alegerea potrivita a produsului perfect pentru bucataria si stilul lui de gatit;

- Te vei implica in toate aspectele legate de vanzare pornind de la cunoasterea foarte buna a caracteristicilor produselor, decizii asupra modului de expunere in magazin si vitrine si prezentarea lor catre clienti;

- Te vei implica in activitatile administrative ale magazinului (lucrul cu casa de marcat, gestionare acte contabile, monetar, registru de casa, Z, acte de receptie a marfii, etc.)

Beneficii:

- Tichete de masa;

- Bonusuri din vanzari;

- Discount la produsele companiei;

- Mediu placut de munca, echipa tanara, energica si profesionista;

- Oferim training-uri in magazin;

- Posibilitate rapida de avansare, pe masura implicarii tale;

Aṣteptăm CV-ul tău la adresa recrutare@kitchenshop.ro .

 

TRADUCĂTOR LIMBA MAGHIARĂ

Candidatul ideal:

- Limba maghiară la nivel avansat ( citit / scris / vorbit ), preferabil limba maternă;

- Cunoașterea limbii engleze reprezintă un plus;

- Persoană dinamică, ambitioasă, cu spirit de echipă;

- Cunoștinte minime Microsoft Office (Word, Excel).

Descrierea jobului:

- Activitate de traducere din limba română/engleza în limba maghiară ṣi invers;

- Lucru pe proiecte, cu termen limită de timp;

- Job part-time, realizabil în timpul liber;

- Posibilități de avansare.

Aṣteptăm CV-ul tău la adresa recrutare@kitchenshop.ro .

 

AGENT VANZARI B2B

Candidatul ideal:

- posesor permis categoria B - cu experienta;

- experienta minim 2 ani in vanzari;

- disponibil pentru deplasari intern/extern;

- cunoasterea limbii engleze constituie avantaj;

- spirit antreprenorial, axat pe identificarea oportunitatilor in piata;

- bun organizator, atent la detalii, orientat spre obtinere de rezultate;

- adaptabil, loial, disciplinat si perseverent;

- abilitati de comunicare, negociere, planificare si organizare;

- capabil sa lucreze atat independent, cat si in echipa;

- comunicativ, sociabil, politicos;

- cunostinte de operare PC - Microsoft Office (in special Excel);

Descrierea jobului

Responsabilitati:

- Negociaza contractele si raspunde pentru corecta executare a contractelor si acordurilor incheiate cu clientii din portofoliu;

- Urmareste atragerea permanenta de noi clienti;

- Intocmeste periodic rapoarte, statistici ale vanzarilor;

- Actioneaza pe piata astfel incat sa fructifice toate oportunitatile de vinzare si toti posibilii clienti noi.

Beneficii:

- Salariu motivant, care poate evolua in functie de performante;

- Bonuri de masa;

- Mediu de lucru placut, echipa tanara, dinamica, in dezvoltare;

- Birou in centrul orasului, cu acces rapid si usor: Bd. Barbu Vacarescu (la 5 minute de metrou, statia Stefan cel Mare).

Aṣteptăm CV-ul tău la adresa recrutare@kitchenshop.ro .

 

TEHNICIAN SERVICE

Candidatul Ideal

Cautam un coleg priceput pentru Departamentul SERVICE.

-Service-ul nostru se ocupa de repararea produselor electrocasnice mici (mixere KitchenAid, etc) dar si de instalarea si intretinerea dispenserelor de apa Brita. Responsabilitatile vor include diagnosticarea si remedierea problemelor tehnice ale produselor dar si instalarea si intretinerea dispenserelor de apa.

Descrierea jobului

Cerinte:

- Experienta anterioara in repararea si intretinerea de produse tehnice (gen electrocasnice);

- Cunostinte in domeniul tehnic si abilitati de diagnosticare si reparare;

- Capacitatea de a lucra cu instrumente si echipamente uzuale de reparatii;

- Abilitatea de a citi si intelege diagrame si manuale de utilizare;

- Abilitati de comunicare si interactiune cu clientii si colegii;

- Cunostiinte minime de utilizare calculator (word, excel);

- Flexibilitate si disponibilitate pentru deplasari ocazionale;

- Cunostiinte medii de limba engleza;

- Carnet sofer.

Locul de munca principal este in Stefanestii de Jos (depozit WDP).

Oferim un salariu motivant, bonusuri, masina de servici si alte beneficii pe care le vom discuta la interviu.

Aṣteptăm CV-ul tău la adresa recrutare@kitchenshop.ro .

INGINER SISTEM IT

CRITERII DE SELECȚIE

- Aceste criterii sunt esențiale pentru angajator în procesul de selecție a candidaților.
Peste 2 ani de experiență

Candidatul Ideal

- Experienta in domeniul IT/tehnic minim 2 ani (MCSA/MCSE constituie avantaj);

- Cunostintei de configurare/administrare hardware si software a retelelor;

- Experienţă în administrarea de reţele de date proiectate cu echipamente MIKROTIK;

- Cunostinte legate de Instalare si configurare servere Microsoft, implementare AD,DNS,DHCP,VPN,EXCHANGE,HYPER-V,etc…

- Permis de conducere categoria B.

Descrierea jobului

- Stabilirea echipamentelor hardware si software necesare desfasurarii activitatii in organizatie;

- Proiectarea, implementarea si configurarea retelei de servere/calculatoare;

- Configurare retea LAN,VPN,DNS,DHCP si Servere;

- Instalarea si configurarea hardware şi software a serverelor/calculatoarelor;

- Administrarea licentelor software;

- Mentenanta sisteme si servicii software ( servere, comunicatii, mail, back-up date etc.);

- Instruirea si asistarea ocazionala a utilizatorilor in utilizarea software-urilor dar si a calculatorului si a echipamentelor;

- Verifica si analizeaza hardware-ul serverelor administrate (sistemul RAID,Memorie,Spatiu de stocare,Retea, etc…);

- Verifica si analizeaza evenimentele inregistrate pe servere in fisierele tip LOG;

- Verifica sistemul de racire si UPS din camera serverelor;

- Modificare/creare politici si drepturi pentru utilizatorii inregistrati in domeniul Windows;

Asiguram un mod de lucru relaxat si prietenos. Asiguram un salariu corect, bonuri de masa si bonusuri la sfarsit de an. In plus, in functie de implicare, seriozitate si evolutie, salariul va creste in mod regulat. Dorim doar seriozitate. siguranta si profesionalism. Alte beneficii se vor discuta la interviu.

Aṣteptăm CV-ul tău la adresa recrutare@kitchenshop.ro .


FUNCTIONAR ECONOMIC/ GESTIONAR

Candidatul Ideal

- Persoana cu abilitati excelente de organizare si comunicare, punctuala, meticuloasa si atenta la detalii, eficienta, pro-activa, cu simt de responsabilitate si focusata pe solutionarea lucrarilor, cu spirit de echipa;

- Trebuie sa aibe bune abilitati de a lucra cu numerele, si cunostinte de operare PC (Microsoft Office);

Descrierea jobului

- Preia comenzile si intocmeste documentele de livrare (documente de transport, facturi, receptii, urmarirea procesului de aprovizionare si vanzare);

- Opereaza in programul de gestiune: facturi, transferuri intre gestiuni;

- Urmareste corelatia vanzari-descarcare de gestiune;

- Gestioneaza corespondenta si documentele de primire, transmitere, inregistrare, repartizare si arhivare;

- Mentine relatia cu echipa de vanzari si ofera suportul necesar;

- Realizare periodica a inventarului la marfurile din depozit;

- Alte responsabilitati ce pot aparea pe parcurs.

Beneficii:

- Tichete de masa;

- Discount la produsele companiei;

- Mediu placut de munca, echipa tanara, energica si profesionala;

- Posibilitate rapida de avansare, pe masura implicarii tale;

Aṣteptăm CV-ul tău la adresa recrutare@kitchenshop.ro .